.

Опитування

Чи знаєте Ви про роботу ЦСССДМ у Вашому районі/місті?
 

Хто на сайті

На даний момент 28 гостей на сайті

Проведено навчання працівників ЦСССДМ та ОТГ області з питань створення та здійснення соціального супроводження сімейних форм виховання PDF Друк e-mail

З 17 по 21 вересня відбулись два окремих п’ятиденних семінари-тренінги для працівників центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та об’єднаних територіальних громад: перший - за навчальною програмою щодо створення та забезпечення діяльності прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу, другий – щодо соціальної роботи з сім`ями опікунів/піклувальників.

У заході взяли участь 16 працівників ЦСССДМ області, у переважній більшості фахівці із соціальної роботи, та 4 працівники ОТГ.

Особливу увагу була приділена здійсненню супроводу сімей опікунів та піклувальників, які відповідно до чинного законодавства мають обов’язково отримувати соціальну послугу соціального супроводу у перший рік влаштування в родину дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, для полегшення процесу адаптації, та за рік до виходу дитини з-під опіки/ піклування, для підготовки її до самостійного життя.

Досвід роботи та проведені заходи довели необхідність проведення окремого навчання для спеціалістів, які здійснюють соціальний супровід сімей опікунів та піклувальників. Вказане навчання інтегрує матеріали для здійснення соціального супроводу як прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, так і сімей опікунів, піклувальників, акцентуючи увагу на особливостях роботи з різними сімейними формами виховання дітей.

Під час роботи учасники ознайомились із загальними характеристиками та специфікою усиновлення, встановлення опіки, піклування, створення прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу, соціально-психологічними особливостями дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, етапами підготовки до створення прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу та технологіями соціальної роботи з сімейними формами виховання.

Тренери використовували технологію ведення випадку на прикладі життєвої історії конкретної дитини, позбавленої батьківського піклування. Навчальна програма була наповнена великою кількістю практичних завдань, під час яких учасники тренувались якісно виконувати завдання, пов’язані з оцінкою потреб дитини.

Під час виконання інтерактивних вправ учасники навчання отримали знання щодо організації та проведення інформаційно-рекламної кампанії з питань рекрутування кандидатів у прийомні батьки, батьки-вихователі, особливостей надання соціальних послуг сім’ям опікунів, піклувальників у різні періоди їх функціонування. Вони обговорили вплив досвіду пережитих втрат дітей на їх психологічний стан, вікові та психологічні особливості розвитку дітей.

Відбувся обмін досвідом щодо практичного застосування методів виховання та правил покарання як методів зміни поведінки дітей.

Особлива увага була приділена таким формам роботи, як проведення груп зустрічей сімей, які взяли на виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та залучення громади до підтримки сімей через діяльність дорадчих органів.

У ході навчання учасники отримали методичні матеріали, необхідні для подальшого практичного використання у роботі з сім’ями опікунів, піклувальників, прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу.


 

 
bottom

Designed by FaynoHost