.

Опитування

Чи знаєте Ви про роботу ЦСССДМ у Вашому районі/місті?
 

Хто на сайті

На даний момент 23 гостей на сайті

9 та 17 жовтня Вінницьким обласним ЦСССДМ проведено одноденні тренінги на тему «Потреби – основа мотиваційної сфери особистості. Їх вплив на поведінку дитини» PDF Друк e-mail

У тренінгах взяли участь працівники центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та фахівців, які працюють в об’єднаних територіальних громадах з різними категоріями сімей з дітьми. Всього у заходах взяли участь 52 особи.

Під час заходу практичним психологом центру Абдулка Надією, методистом центру Чижик Світланою, провідним спеціалістом Юзьковою Інесою з учасниками тренінгу було визначено зміст понять “потреби”, “мотиви” та “мотивація”; розглянуто особливості розвитку мотиваційної сфери та фактори, які впливають на формування мотивації; опрацьовано класифікацію потреб з урахуванням віку дитини.

        Тренерами було наголошено на тому, що потреб існує багато і в кожної людини вони індивідуальні. Щоразу людина прагне до задоволення тієї потреби, що для неї є найважливішою. З потребами тісно пов’язані емоції та поведінка.

      Часто кажуть: “Ця дитина така вередлива!”. А що таке вередування? Можливо це просто втома або сильні переживання через стресові ситуації у сім’ї. Або дитина награлася, втомилася і зголодніла, та її потрібно нагодувати. Чи вона сумує за мамою в дитсадку і їй потрібна увага. Важливо усвідомлювати, які потреби стоять за тією чи іншою поведінкою дітей.

       Фахівцям, які надають соціальні послуги сім’ям з дітьми, необхідно вміти правильно визначати та оцінювати потреби дітей, щоб допомогти батькам у вихованні та задоволенні індивідуальних потреб дитини.

        Вправи, обмін досвідом та ситуації, обговорені під час навчання, допоможуть учасникам у професійній діяльності.