.

Опитування

Чи знаєте Ви про роботу ЦСССДМ у Вашому районі/місті?
 

Хто на сайті

На даний момент 25 гостей на сайті

6 жовтня для працівників Липовецького та Піщанського районних центрів соціальних служб проведено тренінг у онлайн режимі на тему «Ефективне спілкування. Вирішення конфліктних ситуацій» PDF Друк e-mail

Захід проведений провідним фахівцем із соціальної роботи Вінницького обласного центру соціальних служб Оксаною Яворською.

Мета навчання: поглиблення знань спеціалістів про комунікацію, конфлікт та саморегуляцію; за допомогою активних методів групової роботи навчитись використовувати у спілкуванні тактику співробітництва, знаходити конструктивні способи вирішення проблемних ситуацій; ознайомити з методами розв’язання конфліктних ситуацій, працювати над розвитком професійної майстерності.

Вагома частина навчання спрямована на розвиток навичок в сфері міжособистісного спілкування, уміння налагоджувати контакт з оточенням та організовувати процес комунікації за допомогою ефективної техніки «Я-повідомлення».

Спеціалісти активно включились у процес ділової гри «Кораблетроща», яка передбачала розвиток навичок миттєвої орієнтації в надзвичайній ситуації: індивідуального та колективного планування діяльності; здатності уміти домовлятися, застосовуючи асертивну поведінку, керувати своїм емоційним станом. Дана гра передувала розгляду важливої теми щодо способів вирішення конфліктів.

              Учасники зауважили, що у конфліктів висока психологічна ціна – розмаїття негативних емоцій, стресів, переживань. В умовах конфлікту змінюється система відносин та цінностей, по-іншому сприймається реальність. Провідну роль у попередженні конфліктів відіграє поведінка учасників конфліктної ситуації. Щоб управляти конфліктною ситуацією, необхідно добре розуміти психологічні механізми ескалації та перебігу конфліктів, знати динаміку їх прояву, передбачати можливі дії опонентів.

Під час розляду теми «Способи саморегуляції» працівники вчилися ідентифікувати свої емоційні стани, аналізувати свою поведінку; засвоїли низку способів керування власними емоційними станами, які слід використовувати відповідно до ситуації, яка склалася. Знання, набуті у даному навчанні, надзвичайно важливі для працівників центрів соціальних служб, чия діяльність спрямована на допомогу родинам, які перебувають у складних життєвих обставинах та родинам, які виховують дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

 

 
bottom

Designed by FaynoHost