.

Опитування

Чи знаєте Ви про роботу Центрів соціальних служб у Вашій громаді
 

Хто на сайті

На даний момент 25 гостей на сайті

Вінницьким обласним центром соціальних служб розпочато навчання працівників територіальних громад з підвищення кваліфікації щодо питань встановлення опіки, піклування, створення та забезпечення діяльності прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу PDF Друк e-mail

Протягом 6 днів 16 працівників територіальних громад пройдуть навчання щодо роботи з сім’ями, в яких виховуються діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування.

Навчання проходитиме в два етапи: 3 - 5 та 10 - 12 серпня.

Рівень професійної компетентності фахівців та ставлення до роботи відображається на функціонуванні прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу. Саме тому у ході навчання, яке проводиться на базі Регіонального центру підвищення кваліфікації Вінницьким обласним центром соціальних служб, відбувається формування усіх аспектів професійної компетентності працівників, які надаватимуть послугу соціального супроводу прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу.

Серед питань, які розглядатимуться, особливо значимі - популяризація сімейних форм виховання та пошук кандидатів у прийомні батьки та батьки-вихователі серед жителів територіальної громади, обов’язки та навички спеціаліста в ході здійснення соціального супроводу прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу.

Учасники навчання детально опрацюють законодавчу базу, організаційні етапи встановлення опіки та піклування, створення прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу, соціально-психологічні особливості дітей даної категорії, порядок соціального супроводу прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу, зокрема алгоритм здійснення оцінки потреб дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, складання та перегляд планів соціального супроводу прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу, підготовки інформації про ефективність їх функціонування, проведення груп зустрічей батьків-вихователів та прийомних батьків, алгоритм дій у разі виникнення специфічних умов соціального супроводження прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу.