.

Опитування

Чи знаєте Ви про роботу Центрів соціальних служб у Вашій громаді
 

Хто на сайті

На даний момент 24 гостей на сайті

Завершено навчання чергової групи прийомних батьків PDF Друк e-mail

 Тренінг «Психологічна безпека дитини. Доступність батьків» став основним навчальним та мотиваційним блоком цього навчання. Мета - допомогти прийомним батькам в формуванні почуття безпеки та життєстійкості дітей як в найближчому оточенні в сім’ї так і в соціумі.

Тренінг складається з двох модулів:

1) «Психологічна безпека як передумова психічного та фізичного розвитку дитини. Роль батьків в збереженні внутрішньої та зовнішньої безпеки прийомної дитини»;

2) « Психологічна безпека в Інтернеті»

Під час проведення першого модуля «Психологічна безпека як передумова психічного та фізичного розвитку дитини. Роль батьків в збереженні внутрішньої та зовнішньої безпеки прийомної дитини» тренінгу прийомні батьки мали можливість зосередити увагу на значенні та формуванні гармонійної емоційної взаємодії в системі «батьки-діти», що допомагає прийомній дитині відчути міцну опору, на основі почуття довіри і прийняття формувати необхідний ресурс своєї особистості – самоцінність та всебічний розвиток.

Прийомні батьки змогли детально розглянути трансформування прив’язаності через змінення умов середовища та особистого простору прийомної дитини, досвіду гармонійної дитячої взаємодії навколо і всередині. Прийомні батьки обмінялись досвідом спілкування дітей з біологічними батьками та біологічними родичами, усвідомлюючи її цінність для дитини.

Під час навчання батьки визначали свій особистий простір та працювали над створенням та удосконаленням особистого простору прийомної дитини, враховуючи її вік та потреби. Включення рефлексії зі сторони батьків допомогло виявленню проблемних моментів у взаємодії з прийомними дітьми. Батьки змогли отримати психологічну допомогу щодо їх корекції та формувати стратегії зміни негативної поведінки дитини в залежності від емоцій та почуттів.

З метою попередження булінгу у школі окрему увагу було приділено освітньому безпечному середовищу та його ролі в формуванні гармонійного психоемоційного стану дитини. Особливу увагу зосереджено на вмінні батьків визначати свій емоційний стан, контролювати рівень власного виснаження та знаходити способи збереження та поновлення власних ресурсів, формувати здатність і бажання структурувати щоденне життя родини та шукати шляхи наснаження, здійснювати перезавантаження, що сприятиме профілактиці емоційного вигорання.

Під час проведення модуля «Психологічна безпека в Інтернеті» увагу батьків було зосереджено на загрозах для дітей та підлітків, які приховує Інтернет та соціальні мережі. Прийомні батьки змогли підвищити рівень обізнаності щодо Інтернет сленгу, дізнатись як уберегти дітей он-лайн від шкідливих матеріалів кібербулінгу, суціїдальних інтернет- схем, сексуального насильства. Батькам була надана можливість краще ознайомитися з тематичними матеріалами на порталі «Дія» та отримати електронний сертифікат за результатами опрацювання. Прийомних батьків було ознайомлено з основними правилами безпечної роботи в Інтернеті та надано рекомендації щодо взаємодії з дитиною, яка постраждала он-лайн. Алгоритми щодо здійснення батьківського контролю допоможуть батькам попередити небезпечний вплив Інтернет ресурсу.