Участь у навчанні взяли 98 працівників служб у справах дітей районних державних адміністрацій, територіальних громад, закладів, які надають соціальні послуги. Під час відкриття директор Вінницького обласного центру соціальних служб Олена Стоялова наголосила на пріоритетності даного напрямку роботи та важливості створення безпечного середовища для кожної дитини, яка перебуває у сімейних формах виховання.
Координатор заходу – практичний психолог Вінницького обласного центру соціальних служб Тетяна Ковальчук – ознайомила учасників із основними етапами розвитку дитини у ході вікової періодизації розвитку Еріка Еріксона. Були розглянуті поняття прив’язаності, стресу, психологічної травматизації, окреслені можливі наслідки для дитини, які настають при впливі зовнішніх та внутрішніх негативних чинників. Особливу увагу було приділено психологічним особливостям дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, зокрема, тих дітей, які мали досвід перебування у закладах інституційного догляду та виховання.
Також у рамках інтерактивних вправ були визначені ті знання, уміння, навички, професійні та особистісні переконання, що дозволяють на високому рівні надавати допомогу прийомним батькам, батькам-вихователям, опікунам, піклувальникам та дітям, яких вони виховують.
Наприкінці вебінару учасники ознайомилися із особливостями міжвідомчої взаємодії на всіх етапах функціонування сімейних форм виховання. Було наголошено на тому, що ефективне виконання кожним із суб’єктів, залучених до роботи із сімейними формами виховання, власних професійних функцій, розуміння процесів, які відбуваються із дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, протягом усіх вікових періодів, є запорукою їх успішної соціалізації в подальшому.

1234567