Навчання за вказаною темою, проведене Вінницьким обласним центром соціальних служб 10 та 15 вересня в режимі онлайн, спрямоване на усвідомлення, актуалізацію, формування комунікативних навичок, конструктивного вирішення конфліктів та керування стресами.
До уваги працівників Вінницької, Жмеринської, Іллінецької та Козятинської міських, Томашпільської, Шпиківської, Чечельницької Бабчинецької, Вапнярської селищних, Агрономічної, Кунківської, Лука-Мелешківської, Ободівської, Самгородоцької сільських територіальних громад керівником тренінгу Яворською Оксаною представлені структура процесу спілкування, техніка «Я-повідомлення» та руйнівний зміст подвійного послання. Фахівці зацікавлено працювали в мікрогрупах, опановували навички ефективного спілкування та асертивної поведінки.
Під час проведення ділової гри «Потерпілі кораблетрощу» учасники навчання усвідомили важливість прийняття узгодженого групового рішення та обрання одного лідера, який має гарну обізнаність в надзвичайній ситуації, що відбувається та готовий взяти на себе відповідальність.
У ході опрацювання теми «Вирішення конфліктних ситуацій» координатором заходу було акцентовано, що конфлікт підкреслює різноманітність точок зору, дає додаткову інформацію, допомагає виявити більшу кількість альтернатив або проблем.
Учасники заходу прийшли до висновку, що в ідеальному випадку конфлікт підказує стиль поведінки кожної сторони. Важливо зрозуміти, що кожен з опрацьованих стилів ефективний тільки в певних умовах і жоден з них не може бути виділений як пріоритетний. Найкращий підхід буде визначатися конкретною ситуацією, а також складом характеру осіб, які беруть участь у суперечці.
Теоретичний матеріал було закріплено практичною вправою щодо ефективного вирішення конкретної конфліктної ситуації.
На заключному етапі навчання учасники ознайомилися зі способами саморегуляції психофізичного самопочуття (здатністю особистості самостійно регулювати свій психічний та фізичний стан, емоції і почуття). Також слухачів заходу зацікавив трек корисних звичок, який варто впроваджувати в повсякденне життя.
Набуті знання стануть у нагоді спеціалістам не лише у вдосконаленні особистісних якостей, необхідних у ситуаціях взаємодії з партнерами з соціальної роботи та клієнтами, а й у щоденному міжособистісному спілкуванні.

1234511Screenshot 58