Проведення спеціалістами в територіальних громадах вивчення потреб сімей та окремих осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, є необхідною умовою ефективного планування соціальної підтримки отримувачів соціальних послуг для подолання їх життєвих труднощів, формування відповідальної поведінки та пошуку додаткових ресурсів.
З метою поновлення необхідних базових знань для працівників, які надають соціальні послуги, 10 та 12 грудня 2024 року начальником відділу підвищення професійних компетенцій працівників надавачів соціальних послуг Вінницького обласного центру соціальних служб Юзьковою Інесою Валентинівною проведено тренінги «Розуміння індивідуальних потреб дітей. Формування прив’язаності» для 2-х груп фахівців.
Під час тренінгу були розглянуті питання щодо:
- мотивації, як рушійної сили будь-якої людської діяльності;
- стимулів та мотивів, що виступають безпосередніми причинами поведінки людини;
- різниці між стимулом та мотивом, між внутрішньою та зовнішньою мотивацією;
- розумінням потреби, як внутрішнього стану фізіологічного або психологічного відчуття людиною необхідності та нестачі чогось важливого для свого існування й розвитку,
- найпоширенішої класифікації потреб, запропонованої американським психологом А. Маслоу.
Крім того, учасники тренінгів ознайомились з поняттям «прив’язаності» - основи відчуття базової безпеки і довіри, завдяки яким дитина може і хоче досліджувати оточуюче середовище, розвиватися та вчитися; з механізмом формування прив’язаності та можливих порушень у її формуванні; впливу цих порушень на поведінку особи в дитинстві та у дорослому віці.
Спеціалісти не лише поновили теоретичні знання за вказаною тематикою, а мали можливість виконати практичні завдання, взяти участь у обговоренні запропонованих ситуацій, поділитись своїм досвідом.
До кожної теми слухачі отримали роздаткові матеріали, які можуть бути використані у практичній роботі з отримувачами соціальних послуг.

У навчаннях взяли участь 44 працівники з 21 територіальної громади.

0102030405060708